Najčešća pitanja

Kako postati korisnik vaših usluga?
Prvo bi trebalo da proverite da li su kod Vas dostupne naše usluge. To možete saznati na stranici POKRIVENOST ili putem telefona. Ako se nalazite u oblasti koja je pokrivena signalom treba da dođete u naše prostorije i sa nama zakqučite Ugovor o zasnivanju korisničkog odnosa.
Kako mogu znati da li su kod mene dostupne vaše usluge?
Možete pogledati pokrivenost signalom ili nas kontaktirati putem telefona.
Šta se nalazi u vašoj ponudi?
Trenutno, u našoj ponudi imamo osnovni paket analogne kablovske televizije sa oko 50 kanala. Takođe, nudimo vam i flat pakete kablovskog interneta brzine do 20/3 Mbps.
Na koji način mogu platiti pretplatu?
Plaćanje se može izvršiti po uplatnici u našim prostorijama, bez provizije, ili u bilo kojoj pošti ili banci.
Imam više televizora u stanu/kući, da li se može priključiti više od jednog televozora po priključku?
Da, može.
Da li mogu biti korisnik samo vašeg interneta bez kablovske televizije?
Ne, priključak kablovske televizije je preduslov za korišćenje usluge kablovskog interneta.
Korisnik sam vaše kablovske televizije. Šta mi je potrebno da bi postao korisnik interneta?
U tom slučaju, potrebno je samo da nas posetite u našim prostorijama i zaključite Ugovor o priključivanja na instalaciju kablovskog interneta.
logo  © 2022Media KDS. All rights reserved.  Korisnički servis: 0800/50-50-57